Islamic Widget

Followers

Follow by Email

Saturday, November 26, 2011

Bintang 6 bucu ISRAEL


sebenarnya dsebalik bintang 6 bucu yg terletak pada bendera israel ya ada cerita yg kita xtauk!
mun mawok tauk cerita d sebalik bintang tok juh kita baca kisah benar ini..

.............................

Ketika saya menghampiri mimbar Salahuddin di al-Aqsa ini, saya mengerutkan dahi. Kenapa di mimbar ini ada bintang enam? lambing negara Israel.

Gelagat saya diperhatikan salah seorang penjaga al-Aqsa. Dia menghampir saya, memberi salam dan memegang bahu saya.

"Aku tahu apa yang engkau fikirikan" kata beliau.

'Kamu tentu hairan kenapa ada lambang Israel di mimbar ini kan"? Beliau menambah.

Saya hanya menganggukkan kepala.

Penjaga ini menarik tangan saya, pergi ke tepi masjid. Dia kemudian menudingkan jarinya ke arah tingkap berhampiran dengan syiling al-Aqsa.

No comments: