Islamic Widget

Followers

Follow by Email

Friday, May 27, 2011

Saya Mahu Memulakan Bisnes Borong apa sahaja yang dapat diborong!

Assalam..
Destinasi Borong Pilihan saya ialah bandar paling menguntungkan. merujuk kepada tajuk entri kali ini yang ke-80!!! (wah dah 80 dah...alhamdulilah) yang bertajuk "Saya Mahu Memulakan Bisnes Borong apa sahaja yang dapat diborong!" maknanya saya ingin menjadi pemborong berbagai jenis barang seperti pakaian, gadget, barangan dapur, permainan dan semestinya banyak lagi!!


Peluang KeEMASAN untuk ke-China yang ditawarkan dalam GIVEAWAY oleh tim Great Minds  yang menjadi rebutan jutaan pemborong yang berada diluar sana haruslah di manfaatkan sepenuhnya oleh semua pemborong terutamanya diri saya dalam mendapatkan profit yang maksima!! Peluang sebegini bukan nya datang selalu oleh kerna itu saya harus berusaha sedaya mungkin untuk menjadi salah seorang hamba Allah yang berjaya memenagi Giveaway dengan izin Allah...


Seperti Entri-entri sebelum ini, hasrat untuk memenagi giveaway ini semakin berkobar-kobar kerana bakal-bakal pemborong yang lean juga telah semakin ramai menyertai giveaway sekaligus menyuntik kehangatan dalam diri ini untuk terus menaip entri2 baru!
Namun tidak dapat dinafikan saya telah kebuntuan idea untuk entri kali ini tapi saya tetap harungi demi untuk mengejar cita2, bak kata pepatah belum cuba belum tahu.


agak nya sampai sini sahaja untuk entri kali ini ya..
sampai jumpa di entri akan datang kalau ada masa, dipanjangkan umur dan dilapangkan idea oleh Allah..
assalam....

Entri saya layak untuk memenangi Trip Borong PERCUMA ke Chinadan Vietnam bersempena dengan BBC & BBV 1st GiveAway. Ketahui langkah-langkah Borong China dan Borong Vietnamdengan menyertai Kursus Usahawan Borong, Guangzhou 101 dan Saigon 101 oleh Tim Great Minds.

GiveAway ini juga bersiaran khas dari khairoolazhar.blogspot.com !!!!!!

2 comments:

IDA JALAL said...

wow....banyaknya entri!! all the best 2 u khairool :)

Khairool azhar said...

thanx...
all the best 2 u too!