Islamic Widget

Followers

Follow by Email

Wednesday, February 17, 2010

U.P.U

isnin ya tek, kurang lebih jam 330 ngah datang... coz ariya nya ada madah nak nganta brochure tentang UNIMAS, apa yg unimas tawarkan kepada org2 cam aku tok..... maklom la kita tok org2lepasan spm yg maseh mencari identiti... jd pilot ka?? doktor ka?? lawyer ka?? paling2 jadi ustaz jak.... but PILOT is my dream sinces i was in primary school lagik tauk... i dont have the answer why PILOt is my choice.. mybe the charisma of a pilot thats bring the huge aircraft.. hehe best i tell u... that y la i play the FSX... rasa bah geney real pilot bak aircraft... pernah juak aku terpikir nak jadi semua bak kata org hidup kan sekali jak... so kita enjoy!!! (mcm lam cita putri la pulak) jadi semua??? mun semua kan best.. "Kepten Ustz. Dr. Lawyer Khairool Azhar b Tuah" WOW!!! that is what i want!!! High dreamer...LOL..



anywhere.. back to the story on the day.... dtg lah ngah tek... explain2 jak ya nya nuruh terus isikUPU ya... aowk la... isik jak...terpaksa ngisik tanpa kawan.. selaluny mun gisik benda2 cam tok mok da kekawan bok best 2 deside nek mok g... tapi ya lah nama bukan jodoh mok isik upu fasa 2 dgn kwan... pilih punya pilih this is what i choose..


mun d lihat la... why x da bidang pilot memilot nak.. coz.. pilot is special... just boleh d ambik kat nya pun aviation jak... one of my aim is asia pacific flight training kat kelantan... mun d ikot.. banyak gik aviation nak d g... like Emirates Aviation, Airasia Academy, MAS Academy...

lepas jak pilih terus sms ngn salihin n A suruh g rumah A sbb nak isik k dak nya 2 terus la... x lah lupak kawan gilak.... (kita jak igat org..tp?? org?? no commnt) pake basikal double g ambik lihin terus g rmh A. (perjalanan yg amat memenatkan..) sampe jak dpn rumah A, A x da rmh.. palak na biak tiok eh.. tipon jak nya terus sampe... on9 lah mek 3 tek coz Lee x mok dtg nya madah kelak2 jak... ariya tek sempat isik k lihin jak sbb hari dah magrib A dah nak kuar gik.. lagik pun pilih U ya melambat kan... so balit lah mek 2 tek.. sampe jak rmh.. aku dah ter kuyup2 mencari o2(oksigen).. ya lah kita tok bukan org sukan... warm up pun x da...hahaha.. terus kemas bsikal n g dpn kips.. rehat kjp lalu mandik.. segar badan.... ya cita hari isnin.. esok sambung cerita g Kubur Wa k..x sempat sambong terus dah kol3 pg tok.. esok mok bgn awal ada belaja kereta kol 830..
as salam..

No comments: